Niyan_mee Merhaba hanimlar 3. Gebeligim de 7. Haftadaki agzimda metalik bir tat oluştu. Bir türlü gitmiyor ne yesem tadını tam alamiyorum sadece tuzlu yiyecekler bastırıyor bu tadi. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı içiniz de. Ne yapabilirim?
Turaninci Niyan_mee o bendede olmuştu çok kötü bir tad kesinlikle gitmiyor sadece ağzımı karbonatlı su ıle çalkaladığımda biraz rahatlatıyordu tam 16 haftaya kadar çektim onu sizi anlıyorum umarım hemen geçer
35SD28 Niyan_mee ilk haftalar bende de öyle oluyordu. Bir sefer 2 gün falan sürmüştü. Sakız çiğneyerek idare etmeye çalıştım
Deletedmom10846 Niyan_mee o tat çok iğrenç bi duygu akşama kadar ağzıma bişeyler atmak zorunda kalıyordum geçti çok şükür biraz. Sakız iyi geliyor tek çare onu gördüm. Bir de sarı elma iyi geliyordu nedense bana. Akşama kadar ara ara elma yedim
Niyan_mee Turaninci insallah benim de öyle kısa sürer 🙈 2 kizim var yaşamadım hic bu durumu ben hayirlisi ile bir de oğlum olsun istiyorum. 🤲😇