14+2 serklaj oldum 21+3 haftalıgım dün saglık ocağında idrar testi yaptım lökoist 30 çıktı doktoruma mesaj attım urocere ilacını kullan dedi bunla geçer mi dikişe zararı olur mu enfeksiyonun dıkkatte ediyorum günde 3 kere çamaşır değiştiriyorum klozeti tek kullanıyorum suyu fazla içemiyodum ondan olmuş olabilir mi