Kızlar 30 haftalığım kan değerim 5 çıkmış sanırım yükselmiyor gittikçe düşüyor kan hapları kullandım yükselmedi kan şurubuna geçtim ama sanki işe yaramicak gibi. Doktora gideyimmi? Devlette kadın doğuma gitsem ilgilenirlermi çoğu kisi bu duruma gelince serum takviyesiyle kendine geldiği söyleniyor.Çok korkuyorum. 2 ay sonra doğumum var. Toparlanabilirmiyim sizce?