seddkilic05 Eslem_1 bebeğin içinde bulunduğu amniyon sıvısının dengede kalmasını sizin idrar yollarınızın enfeksiyon kapmamasına yardımcı olur ayrıca bebeğin gelişimi açısından da önemli 🌸
HavvaAtasoy Eslem_1 enfeksiyondan korunmuş olursun birde fazla kilo almazsın ben 9 ay boyunca 7 kilo aldım sadece
ElfErk Eslem_1 evett arkdslarin yazdıklarının hepssii ve vücudu içten de nemlendirerek çatlamaya direnç gösteriyor🌸
Eslem_1 seddkilic05 evet ben de enfeksiyon olmaması için içiyordum ama acaba ekstradan da bebeğe faydası olur mu diye düşünüyordum 🌸🙂
seddkilic05 Eslem_1 o en büyük etken canım enfeksiyon önemli Allah korusun bebeğe de geçebilir o yüzden su önemli 😊
Eslem_1 ElfErk Kbrysf HavvaAtasoy seddkilic05 sizler kaç litre içiyorsunuz 3 litre az mı acaba ?elimde şişeyle geziyorum resmen her gittiğim yere götürüyorum şişe taşımasam diğer türlü 3 litreyi zor bitiririm gibi
Eslem_1 ElfErk inşallah vücudu nemli tuttuğu için çatlamayı da engelleyeceğini umut ediyorum 🌸😃en azından çok değil
Eslem_1 seddkilic05 ElfErk yaz mevsiminde de olmayınca vücut zaten çok su da Kaybetmiyordur sonuçta terlesek daha fazla sıvı alımına ihtiyaç duyardık kış olunca yeterli oluyordur
Eslem_1 HavvaAtasoy bardakla içtiğimde ya kalkıp doldurmaya üşeniyorum ya da unutuyorum en iyisi elimde şişeyle dolaşmak dedim 😅😅