NrabiaSamet337 Hayirli aksamlar arkadaslar 16+3teyim ve kasığimda adet agrisina benzer bi agri var bu haftalarda normal mi acaba ilk gebeligim oldugundan dolayi tecrubesizim :(
nazli-3451 Canım bende şu anda 15 haftalık gebeyim benim de bugün regli olacakmışım gibi ağrım olmaya başladı büyük ihtimal karnımız büyüdüğü için uzanırken sağa Sola döndüğümde de ağırlık hissi oluyor karnımda benimde ilk gebelik
nmtock41 nazli-3451 ben de 15+5 deyim 2 gündür ağrı var inşallah normaldir insan herşeyden endişeleniyor bebişlerimiz sağlıklı kucağımıza gelsin inşallah
NrabiaSamet337 nazli-3451 ya acikcasi rahim buyumesine bagliyorum ama insan endiseleniyor iste elde olmadan
nazli-3451 nmtock41 ben 13. Haftada böyle ağrı çekmiştim karnım belirginleşti biraz büyük ihtimalle büyümedir aklıma kötü birşey getirmek istemiyorum inşallah şu zamanlar su gibi akıp giderde yavrularımız kucaklarımızda olur sağ Salim ☺️