Selam arkadaşlar 23+6 haftalık gebeyim. Gebeliğimin en başından beri en fazla 3 4 saat yemek yemeden durabiliyorum sonrasında elim ayağım titremeye başlıyor. Bir kaç kere durmaya çalıştım gözlerim karardı baygınlık geçirdim hep bir şeyler yiyorum ağzım hiç boş kalmıyor yani. Çarşamba günü şeker yüklemesi yaptırmaya gittim daha içeceği alamadan fenalık geçirdim hemen ağzıma bir şeyler attım. Doktorum yarın da çağırdı tekrar ve çok korkuyorum neden böyle oluyor acaba şeker mi var. Birde ufacık kaçamak yapsam bir şey yesem sorun olurmu şekeri çıkarmayacak bir şey falan 😬