Zeynepsa ebr Benim 39+6 da4050 sezeryan dogdu cnm.normal istiyordum doktorum iri bebek sakincali dedi sezeryan oldum
kbrctn52 Ben 3860 normal doğumla bir erkek bebek dünyaya getirdim 4 ay önce canım yani olabiliyor 🤗 37. haftamızda erkenden bu kiloyla doğdu, iyiki erken gelmiş dedi doktorumuz 😁🙈