37+3olduk bebiş 3 haftadr gram gelişmiyor terstir kendini düzeltti çayı muyane si oldum ama açıklıkta yok 2 günde bir ntsye çağırdı doktor bu durumda olup nasıl bir yol izlendi normal veya sezaryen için konuşmadık açıklık olmayıp suni mi alsam yoksa sezaryen için mi konuşsam doktoruma normal istediğimi söyledim ama riske de atmak istemiyorum ne yapacam bilmiyorum 😵😵😵