Arkadaşlar 37 haftalığım bugün doktora gittim bebeğin çok fazla yukarda olduğunu böyle kalırsa sezaryen olması gerektiğini söyledi yürüyüş yap dedi on gün sonra tekrar görücem inmese bebek aşağıya sezeryan olacaksin dedi arkadaşlar bebeği aşağıya nasıl indirebiliriz neler yapabilirim yürüyüş dışında