msl_22 Merhaba kızlar 37. Haftamdayım adet ağrısı gibi ara ara ağrım oluyor hafiften acaba doğum belirtisi olabilir mi ?
Yagmur34 msl_22 canım o agrılar bendede var ama normal galiba bi su veya kan gelmesi lazım doğum için