Merhaba güzel anneler . Hiç bir eczane de raporum olmasına rağmen oksapar bulamıyorum son birkaç tane kaldı😪 elinde fazladan kalan doğum yapmış annelerimiz var mı izmir de ikamet eden.. çok zor durumdayım. Doğumum mart ayında doğumdan sonra 40 gün daha kullanacağım kara kara düşünüyorum ne yapacağımı 😔