Kizlar ben 39+2 oldum artık ve bugün kontrolum vardı gittim. Doktor alttan muayene etti ve öncekilerden daha acı verici ve zordu benim için. Baya inlettim sesimle. Sonra çıktık kayınvalidem ile eve gececegiz benim vajina tarafı hep ağrıyor. Doktor da bir miktar kanama olabilir demişti. Eve geldim sıcak duş aldım kanamam olmuştu ama nişan tarzundaydi yani jel yapıda neyse sonra ağrım başladı sancı dayanılmaz arada gekliyor ve gidiyor 3 dj 5 dk da bir. Uyuyim dinleneyim dedum saat 7 den beri sancı devam wdiyir kesiliyor sonra şiddetleniyor sonra kesiliyor 3 4 dk sonra tejrar aynu ne yapmalıyım bu nedir Allah aşkına çok zor bişi doktora gitmeli miyim