Ogretmenanne21 Hanımlar ilk tahlilimde(4. Hafta) beta hcg 78 ikinci tahlilim de ilkinden 6 gün sonra 2300 küsürlerde çıktı sizce normal mi doktora yarım görüneceğim
B-Y94 Ogretmenanne21 normal cnaım kesen de görünğr belki kalp atışını da duyarsın kuzum beta ne kadar yükselirse o kadar iyi kuzum