Cmre35 Aranizda dogum iznine ayrilan var mi dogum parasi hakkında bilgisi olan bu sene ne kadar vriyolar dogum parasi bundn 3 sene once 6.500 almistm simdi ne kadrdr acaba
Happysvv Ben doğum iznine çıkcağım zaman 30.000 civarı alırım diye hesapladım. Brüt maaşınızla ilgili o kızlar maaşınız ne kadar yüksekse o kadar çok alırsınız
Happysvv seddkilic05 ocak ayında maaşın bile artsa vergi dilimi sıfır olduğu için brüt tutarlar daha düşük olur yıl sonuna doğru artar. Eğer maaşın cok düşük değilse aralık olması daha iyi bence