CigdemZeynepAkdeniz Merhaba hanimlar 37 haftada 2 cm acılmam vardi doktorum 10 güne gelir dedi yarin kontrolum var ama benden nişan gelmedi açılma olduğu halde sadece bi ara şeffaf sümüksü akıntım cok geliyordu simdi normalle döndü alttan muayene ettiginin ertesi gün şeffaf akıntıyla açik kahverengi akıntı gelmişti bu nişan mi acaba ilk gebelik tecrübesizim 😏 bide açılmam olması icin ne yapmam lazım meryem ana otu var acaba yarın kontrolden sonra mi su'ya koysam 🤔
CigdemZeynepAkdeniz Esma5825 Görümcem 2 kere yapti sancisi yokken canim koyduğu günde hep doğuma gitti 😂
Esma5825 CigdemZeynepAkdeniz gerçekten mi 🙈 bende dedim sancı yokken açılma olursa belki sorun olursa
MahmutDilanDemir Esma5825 hanımlar bugün 39 hFtalık oldum dünden beridir böyle sümüksü bir akıntım var acaba Doğum belirtisimi
CigdemZeynepAkdeniz MahmutDilanDemir Canim bilmiyorum bende açılma var ama nişan gelmedi pembesi kirmizili akıntı sümüklü şeffaf akintim vardi o haftada acilmam olduğunu ögrendim
CigdemZeynepAkdeniz Ayshe320 Aynen sicaklik ayri hamilelik sicagi daha ayri duş almadan olmuyor genelde ılık duş aliyordum bugünden itibaren bellime sıcak su tuttim bakim fayda görcekmiyim 😊