Anne_N baloglusuuumm derince Marmara tıp merkezi Erdinç Gözcü. İlk çocuğumda konaktaydı ona gittim. Şimdi nasipse yine o. Başkasına güvenmem
Kayabusra35 baloglusuuumm Marmara tıptaki Erdinç bayraktar gerçekten çok iyi bi doktor ger tedavisi mütiş yarıyor
Anne_N eflinveannesi ihtiyacımız olmadı yakın zamanda gitmediğim için bilemiyorum. Arayıp bilgi alın isterseniz.
Kayabusra35 baloglusuuumm siz gebelik için mi diyorsunuz çocuk doktoru anladım ben Doğumumu konak hastanesi temel tan yaptı yine kocaelide olsam kesinlikle ona giderim aşırı samimi sempatik bi adam
Mehtapkz Akademi hastanesi Nuri huseyinoglu canim dogumumu onda yaptim bence mukemmel bir doktor cok konuskan hiperaktif bir doktor boz memnun kalmistik