Pakizeliya Merhaba, Özel Büyükşehir Hastanesinde Müslüm Sarıkaya ya gittim hastanede sadece onda ayrıntılı ultrason varmış 19 haftalıkken gittim, 430 TL verdim ama şu an yeni yıl zamı gelmiş olabilir 15 dk falan sürmüştü kontrole de Hacer Yavşan a gidiyorum ikisinden de memnun kalmadım hicbirsey anlatmıyorlar doğru dürüst sorarsan cevap veriyorlar eşimin sendika indirimi olduğu için oraya gidiyorum mecbur yoksa pek memnun değilim doktoru değiştireceğim