Mhrbn_szr Merhaba arkadaşlar 32.haftaya girmek üzereyim fakat iki gündür müthiş bir karın sertliği yaşıyorum acaba bir fikri ya da bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen 🤷🏻♀️
Brcntyfr Mhrbn_szr 30. Haftadan beri var suan 37+6yim. Doguma hazirlik dedi bana doktorum. Ama arkadasinki farkli nuksetmis. ara bi doktorunu ne derse ona gore hareket et.
Busraaa0 Mhrbn_szr bende de oluyo 30 haftalığım doktoruma danıştım aynı zamanda ara ra kasıklara agrı giriyodu megersem yalancı sancıymış magnezyum eksikliği yaparmış ek ilaç kullanıyorum
kbrctn52 Bebek bi yerde toplanıyor gibi oluyorsa sertleşme varsa bu bebeğin kendini doğuma hazırlaması anlamına geliyor. Yani benim öyle olmuştu oğlum çok fazla sağ tarafımda toplanıyordu sertleşiyordu 5 10 dakika öyle kalıyordu doktoruma sorduğumda bana öyle söylemişti.
nurdanerol Bende aynı oluyordu erken doğum riskiymiş meğerse. Bence doktoruna gitmelisin canım ben doğumu geciktirici ilaç kullamdım sürekli yattım ona rağmen 36 da doğdu keşke daha önce gitseydim başlarda bende bebek kendini şişriyo oraya diye düşünüyordum ama ciddi bişeymiş
Mhrbn_szr nurdanerol 31 ağustosta kontrolüm var o zamana kadar beklesem mi gitsem mi acaba kararsız kaldım şimdi 😕
gizemadyman Benimde 6.ayimdan beri karnım çok sert erken doğum olabilir dedi doktor 29+5 ve karnım iyice sertleşti 😦
Mhrbn_szr Busraaa0 bende bi doktoruma danışcam artık çok zorlarsa şimdilik kasık ağrım vs yok ama her ihtimali değerlendirmek lazım tabii