Selamlar kızlar bugün kontrole geldim yatış verdiler günüm geçti diye 40+3 deyiz asla açılmam yok vajinaya rahim ağzını yumuşatacak bi ilaç konuldu acayip sancı yapıyor şuan 4 saattir nst de aralıksız yatıyorum siz hamişlerin duası kabul olur dualarınıza ihtiyacım var doğumum hayırlısıyla başlasın artık 😍🤲