Clementinee kuzum kendinide takip etmeni öneririm. Ben 33+5 teyim oğlum çok hareketli belirli saat ve zaman dilimlerinde ve asırı sakin olduğumda bide yorgunluğum geçtiğinde. Gçeen gün misafirlikteydim hiç uzanamadım bebrkte 0 hareket misafirlerim vardı yoruldum gene hareketsiz. Bende kendimi takip edince şunu anladım ne kadar dinlernirsem uykumu güzel alırsam bebeğimde o kadar güzel hareket ediyor. Onu farkettiğimden beri hareketsizlik diye bişey yok. Hareketsiz mi geldi hemen üstüme bişey alıp vucudumu ısıtıp dinleniyorum başlıyor tekmeye minnoş sende bi dikkat et. Ama hareket etmediğinden eminsen doktora git ben burdaki postlardan dolayı inanılmaz korkuyorum hareketsizlikten allahım yardım etsin annelik çok zormuş