Çok geçmiş olsun 🙏 Devlet hastanesinde çalışıyorum, çok acil bir durum olmadığı sürece haftasonu küretaj alınmıyor. İsterseniz öğleden sonra gidip durumunuzu ifade edin, zorluk çıkarılacağını sanmıyorum, o da olmadı pazartesi gidersiniz ya da doktorunuzun ameliyat günü hangi günse o zaman