grbt55 lazere gittim kurtuldum en rahatı bence o valla 4 sene sonra en alt kısımda nemli kalan bölgede hafif hafif tüyler çıkmaya başladı onuda tertemiz dursun diye geçen kuaförde aldırdım perşembe doğumum var. Şu lohusalığı falan atlattıktan sonra 2 seans bir daha giderim bir 4-5 sene daha götürür beni diye düşünüyorum