Damla26 Kişiden kişiye değişir ama bende şöyleydi. 13-14 haftaya kadar fena uyudum.Günde 12-14 saat.Akşam 7-8 gibi kayıyordum 😆
Sonra ara ara uyumalar başladı, 3/4 saat uyu kalk 2 saat sonra tekrar uyu gibi.Enerjimde iyiyiydi.
25. Haftadan sonra hareketleri de kuvvetlenip seslere tepki vermeye başlayınca feleğim şaştı.İşte sabah 5 buçuk gibi uyuduk,7 buçuk gibi uyandırdı hastaneye kontrole gittik geldik hala uyanığız kuzumla 😊😱