Semanuralemdar Alanyalı güzel hamile annelerim bende 13+3 haftalık hamileyim gittiğinin hastaneyi çok sevemedim. Alanya’nın da yabancısıyım bana hastane doktor önerir misiniz? [>!~~_****_~~!<](https://)
svl0787 Ben suan Alanya’da değilim ilk çocuğumda oradaydım Alanya şifa hastanesinde Gökalp bey vardı çok memnun kalmıştım hala orda mı bilmiyorum
Semanuralemdar Ben şimdilik Anadolu hastanesi Hilal balcı var ona gidiyoruz ama be bilim içim hiç ısınmadı
emosss24 Ben 16 haftalığım başından beri Anadolu Muhammet serhat Yıldız’a gittim ben de çok memnunum, ama başkent hastanesine de gitmek istiyorum doğum ücreti artmış başkentte ne kadar bilmiyorum ama oradan bilgi almak istiyorum
Ayseyekta 20223 merhaba bende hiç sevemedim o bayanı muayene olmadım ama bi kaç kez gördüm sıra beklerken ısınamadım. Şimdi doktor araştırıyorum maliyeti az olan ama bir türlü bulamıyorum dışardan olmasın özel yada devlet bünyesinde olsun ama yok tam anlamıyla içime sinen bir doktor
20223 Ayseyekta Anadolu serhat beye geçtim hoca gibi hocaymış🫶🏻şuanda memnunum hilal hanımdan vazgeçmişiz iyi ki dedik eşimle başkenttede Fatih beyden memnuniyet çok yüksekmiş