Kızlar hastaneye ziyaretçi kabul edilmiyor.Çikolata yaptırıp evde dursun diyorum.Hediyeliklere gerek yok diye düşünüyorum.Mevlüt yapmak istiyorum Allah nasip ederse o zaman hediyelik dağıtayım diyorum sizce? Eve gelenlere ayrı mevlüte ayrı yaptırmaya gerek var mı?
Eve gelen olur olmaz onuda bilmiyorum şu zamanda Şubat ayında olacak.
Siz nasıl yaptınız? 🙏🏼