ayseyilmaz96 melekkizim_00 kaşıntı var mj Ben ondan cok cekiyorum mantar vardi bu ara da akıntı oldu enfeksiyon olmusum
Busra2013 melekkizim_00 mesela bende enfeksıyon var yanma agrı sızı yok ama cokca akıntım var eger senın akımtım varsa kasıntın varsa enfeksıyondur ılla ıdrar yaparken yanman gerekmıı