Merhaba hanımlar ben 36 haftalık gebeyim ve bir erkek bebek bekliyorum bugün sabah erken saatlerde belimde ağrı hissettim ama giden bir ağrı değil devamlı olarak adet sancısı gibi bir ağrı uyudum geçer belki diye geçmedi uyandığımdan beri ağrı daha şiddetli ama dayınılmıcak bişey değil ve ara ara hafifleyip ara ara artıyor ama tamamen gittiğini hissetmiyorum hiç sizce bu doğum sancısı olabilir mi yoksa yalancı sancı mı bana yardımcı olur musunuz😊