Kızlar başımdan geçen herşeyi anlatacağım herkes gibi 9 aydır bu anı bekliyordum ama bebeğim şuan sarılık olmuş yoğun bakıma aldılar mavi ışığın altında öylece yatıyordu ayağına serum takmışlar gözleri kapalı soymuşlar bebeğimi bende süt sağıp götürüyorum göremiyorum onu😞 Benimle bebeğim arasında kan uyuşmazlığı varmış. Yalvarırım dua edin.. dikişlerimi tekmeleseler daha az acırdı canım anne olmak çok zor 😣 Bebeğim ne zaman iyi olacak korkuyorum birşey olur diye ☹️