CananOnay Merhaba kızlar 🙋 10 + 5 teyim bugün egepol hastanesi Cem Büyüktosuna gittim. Haftaya cuma gel ikili testi yapalım dedi yaptırmasam olmazmı dedim olur ama bi sorun varsa bunu bilerek devam etmek daha mantıklı dedi . Bu test kesin sonuç verir mi sonuç ne olursa olsun o benim miniğim tabi ki ❤ düşüncelerinizi merak ediyorum 🙏
Busrabusra CananOnay ben yaptirmayi dusunmuyorum.kesin sonuc vermiyomus.bosuna kafa bulandirmaya gerek yok bence.bende 11+1 deyim😊
NaimeYilmaz CananOnay eşim ısrarcı olmasa bende yaptırma taraftarı deglm bayana katılıorm resmen kafa karısıklıgı 😞
scl Ben yaptırdım canım ense kalınlığı normal çıktı bugün sonuçlar için aradım doktorumu bi sıkıntı yok normal dedi çok şükür. Banada ikiliyi yaptır üçlü ve dörtlü de hata payı çok diyolar. Birde doktor mutlaka birini yaptırın demişti ikiliyi önermişti. Ama yaptırmayanlarda var tabi kendi isteğimize bağlı. Rabbim sağlıkla kuxaklarımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Hakime Valla canim biz bugun doktora gittik doktor dedi yaptrmak istiyo musunuz down sendrmu olursa aldirmak ister msinz ddi esim de allahdan gelen kabulumuz dur aldrmayiz ddi doktor da ozaman yaptrmaniza gerek yok dedi ve ense kalingindan filan varsa bile belli oluyomus ama bizde cok sukur oda cikmadi egr sizde boyle dusunuyosanz yaptrmayin
Merveksgn Bence yaptır bebeği aldırıp aldırmamakla alakalı değil Allah korusun bende yaptırcam çocuğumda bişey cıkarsa aldırcakmıyım hayır , ama en azından tedavi amaçlı şeyler oluo o yüzden ikiliyi yaptırmak mantıklı üçlü dörtlüyü yaptırmazsın