ikramomm olmaz canım ya korkma sen. Olur öylr zorlanmalar normal. İleriki haftalarda daha da gerilecek ve zorlanacaksın ama bu bebeğine bi şey olacak demek değil. Hareketlerin kısıtlanacak ama seni zorlayacak sadece bebeğine zararı olmaz. Eğer çok takarsan kafayı en ufak şeyde çok üzülürsün. Sakin ol ve oluruna bırak canım benim. Bir süre sonra sana iyi geleni sen herkesten daha iyi bileceksin zaten :) uzanmakla, zıplamakla, dönmekle bi şey olmaz. En fazla senin canın yanar azıcık. Sporcu anneler neler neler yapıyor. Pilatesler, yogalar, koşular onlara bi şey olmuyor. Biraz bunları düşünün. Riskli gebelikteyseniz de zaten doktorunuz dikkat etmeniz gerekeni söyler. Ama onun harici rahat olun ve hamileliğinizin tadını çıkarın :)