Melisaelf Hamileyken idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğiniz de ne yaptınız bol bol su içiyorum hastaneye gitmeye gerek yok demi
duygu94 Melisaelf zaten doktor söylüyor ne zaman geleceğini doktor daha iyi bilir ama bol bol su iç bide ıslak bırakma temiz tut
Yldrmerve Ben ilk günden beri her ay tahlilim de enfeksiyon çıkıyor aile hekiminde tahlil yaptırıyorum kendi doğum doktoruma resmini atıyorum ilaç veriyo hastaneye gitmiyorum