Trkcnfnd71 Kızlar merhaba annem hemoroid hastası kabız olmamak için ona kayısılı aktivya aldım bu işe yarıyor mu bilen var mı ? Günde bir tane hangi öğün yemesi lazım aç mı tok mu olması laZım bir de hergün mü yemesi lazım
Tugcevemercimek Tugcevemercimek ay yanlış yazmışım bana sade ye demişti evet bazen içine meyve koyuyorum cok iyi geliyor
prensessannesi22 Merhaba. Gebeyim ve sürekli kabiz oluyorum. Bende kullaniyorum çok etkili mutlaka kullanin ben genelde ara ögün tarzinda kullaniyorum.
Trkcnfnd71 prensessannesi22 yani annem kahvaltıdan 2 saat sonra falan yese işe yarar mı aç olması önemli mi