babam 3.kalp krızınden sonra ıkı yıl once bypass amelıyatı oldu 73 yasında. demem o ki hıcbırseye dıkkat etmedi , bu aralar gece yarısı solugu kesılıyo gogus agrısı öksuruk yorgunluk var yuruyecek takati yok , doktorlara gıtmıyo , amelıyattan once yogun bakımdan kendi kararıyla cıkmış , amelıyat sonra yemesıne ılaclarına dıkkat etmeyen biri, sizce üsüttümü kalp olabılır