Fatma4495 Bursa-kr1 ilk gebelikle alakası var mıdır bilemiyorum fakat kendinizi herşeye hazırlayıp bir süre daha takip edin beta değerlerinizin yükselişi nasıl
moom222 Bursa-kr1 6+5 de alttan muayene ile duyduk ilk kontorlde dokuz haftaya kadar duyula biliyor geç dollenmedir olmuş ola bilir
Bursa-kr1 Fatma4495 yükselişi iyi ilk haftalarda 2 bucuk kat yükseliyor 2 güne birdi şimdi ölmedim daha
Seda_Karakus Haftaya kadar beklemelisiniz bence alttan da bakarlar o zaman en kötü kalp atısınıda almıs olursun
Bursa-kr1 Nazendehanim ilk olduğu için heyecan birazda korku var dış gebelik diye çok söyleyen oluyor 😞
Nazendehanim Elayvzz benim 25-26 mm 7+4 tü , yukarda gördüm sizinki daha çok erken mutlaka bekleyin . Doktor 26 mm lik kesede bebek oluşumu mutlaka olmalı demişti
Meldaa55 Karından mi baktilar oglumda 6+4 de kese de bebek de gorunmemisti betam cok yuksek oldugu halde vajinal ultrasonla bakilmisti doktorum endiselenmisti bebegimi de gorduk oyle kalp atisini da
Zeynepp_ Bursa-kr1 kalbini ferah tut benim değerim 10292 çıkmıştı kese yeni göründü senin değerim daha az biraz bekle kötü düşünme etkileme kendini çok farkediyor
Nazendehanim Bursa-kr1 dış gebelik çok daha farklı bir şey , asıl ilk olduğu için rahat olmalısın daha önce böyle bir şey yasamamissin neden tedirgin oluyorsun
Duy_gu Bursa-kr1 bekle biraz hemen alalım derler se kabul etme bir hafta daha bekle ve imkanın varsa özele git bakdır
Sevalferhat Bende boş gebelik geçirdim beta değerim 2 kattan fazla artıyordu ancak bebek oluşmadı 9.haftaya kadar bekledim daha sonra kese alındı