Mkahkumsal bence de beta değeri katlamış katlamamış ona takılma derim. Bende ilk defa kan testi yaptırmıştım sonuç 10,5 çıktı yanımda anne olan iki arkadaşım vardı. Maalesef hamile değilsin demişlerdi. Rakam çok komikti. Ama sonra adet olmayınca yine yaptırdım ve benim 3 kan sonucum 10 güner arayla 62 ve 110 olmuştu. Yani minik minik başlamıştı ama sonuçta bana tutunmuştu :) şimdi Allah izin verirse 3 hafta var kavuşmamıza :) darısı dilerim başına olsun