Kızlar bende 27 haftalık gebeyo alfamed ve asprın kullanıyorum tansıyonum 14/7 cıkmıstı en yuksek holter takıldı kardıyolog ılaca gerek yon dedı ama kadın dogum doktoeum yarım aabah yarım aksam ilaca baskattı bn evde olcuyorm normal cıkıyor o muaynede olcuyor 13 cıkıyor canım da skılıyor bu durumla karsılasan varmı