Esku merhaba canım 2019da idrar yolları iltihabı şikayeti ile gittiğim hastanede doktor yumurtalıklarıma bakarak amh testi istedi ve sonuç 0.8 çıkmıştı bu sonuçla normal yollarla gebe kalman çok zor tüp bebek deneyelim dedi ve o ay hamile kaldığımı öğrendim. Zaten çocuk denediğimizin ikinci ayıydı. Bebeğim şu an 14 aylık ve ben 4 haftalık hamileyim plansız hamile kaldım tekrar. Yani amh testi mi yanlıştı anlamadım. Size tavsiyem başka doktora da görünmeniz yani ben doktorun beni üzdüğüyle kaldım sadece. Umarım sizin içinde en hayırlısı olur 🥰