Kızlar evde ikislerim var ilac fayda etmiyor cok feci öksürüyorlar asırı dercede doktora götürdük ama normal şurup verdi test feln yaptı şükür nolmal grip ama cok öksürüyor ve atesleri cıkıyor önere bildiginiz bir ilac veya evde hazırlıyıp rhatlata bilecegim birsey varmı gecede öksürek yüzünden uyuyamıyorlar 12 yasında ikiside