7 aralıkta sipariş verdim 2 gün içinde ücreti yatırdım ürününüz hazır hmn kargoya çıkıcak dendi aradan 10 gün kadr geçti hala çıkmadı kargoya. Sürekli oyalayıp durdu beni. En son kargoya çıktı dedi takip numarasını istedim 10 gün boyunca sürekli mesaj attım takip numarasını da atmadı. Siparişi iptal ettim ücreti geri istedim bi 5 6 günün sonunda ücretimizi iade ettiler. Ücreti yatırana kadr anında cvp veren bayan ücreti yatrdktan sonra ilgilenmiyor bile.