@Skywalker çok geçmiş olsun . İnşallah başınıza gelmez . 37. Haftadayım . Kovid sandım kendimi . Hemen test verdim . Negatif çıktı. Ama ateşim çıktı öksürük burun tıkanıklığı balgam vücut ağrısı , boğazımda Ağrı hepsi vardı . Çok düzenli yemek yiyemedim bir kaç gün. 3. Gün kulak burun boğaza gittim . Antibiyotik gargara verdi . Atlattım ama öksürük kaldı hala geçmedi . Ayın 30 unda doktor kontrolüm vardı hasta değildim daha o zaman her şey normaldi . 3 gün önce gittiğimde bebeğimde 1 hafta gelişim geriliği çıktı ve kalp aritması çıktı . Ritim bozukluğu var şuan maalesef . Daha önce böyle bi sorun yoktu . Çok iyi beslenememiş ve biraz oksijensiz kalmış . Hemen fetal eko çekildim . Çok şükür kalbinde problem çıkmadı . 15 20 atımda bi ritim bozukluğu çıkıyor . Geçirdiğim enfeksiyon kaynaklı olduğunu söyledi doktorlar . 1 hafta sonrw da doğumum var . Bir anda oldu her şey .