Sehersoy ah canım ah vallahi çok zor nasıl dayanıcaz bilmiyorum beni de sürekli öyle kontrol ediyorlar her gidişimde bir kere daralmam oldu haftalar öncesi diye normal şu an ama vallahi çok emekli meşakkatli bir süreç zor oluyor bakalım daha başımıza neler gelecek daha Doğum var 😞