ezgi0901 Cansucandar-2207- gebelik uygulamalarında da o kiloda olması gerektiği yazıyor bence tam ideal
Alinars Cansucandar-2207- benimde 35+1 de 2800dü bencede normal 😊zaten doğunca zayıflıyor ödem atıyor. Millet 4ü doğuruyorsa bizde doğururuz inşallah ☺️