37+6 olduk teyzeler bebişim gayet iyi durumda cok şükür kilosu 3023 gram oldu 🥺 Ve suyum da biraz azlma var heran hersey ola bilir miş doktorum dogum yakın vs dedi ve ben bunu yazmak istedim cünkü sonunda bize ayrılan sürenin nerdeyse sonuna geldik cok şükür cok güzel bir gebelik gecirdim ve gecirmeyede devam ediyorum ya yeri geldi agrım oldu yeri geldi hafif kıramp lar yeri geldi stres dolu yeri geldi neseli dolu emin olun cok güzel bir his ya tarifi yok o duyguların ancak yasamak isteyen ve yasaya bilen insan anlaya bilir onun karnında oldugunu hisetmek onun hareketleri onun icin gecelerce uyumadıgın zamanlar inanın cok güzel ve bi okadar da özel duygular rabim isteyen herkeze nasip etsin insallah ya gercekden cok farklı duygular içerisindeyim cünkü icinizde yasıyan kücücük cok masum cok tatlı bi yavru var ya inana biliyormusunuz daha düne kadar biz nasıl olduk diye düsünürken şimdi bizim yavrularımız oluyor ve 😂😂🙈🙊anne baba ben nasıl oldum diye sorucaklar rabim evlatsahibi olmak isteyen herkeze bu mucizeyi nasip etsin gercekden ya cok farklı bir his nerdeyse dogum mum olucak son haftalarım korku var biraz eminim benim gibi biraz korkanda vardır cünkü ben her iki sekildede korkuyorum sezeryen ayrı normal dogum ayrı ikiside ürükütücü geliyor ama eminim basarıcam ve bebegimi kucagıma alıcam tabi rabim nasip ederse ve en cokda onun kokusunu onun yatışını izlemek ve onun sesini duymayı cok ama cok istiyorum insallah her kadına nasip oldugu gibi banada ve isteyen herkezede nasip olur şimdiden yazma geregi duydum bu yazıyı hani olurda bi ihtimal birsey olursa yada bir sorun olurda dogumum erkene alınırsa ve ben geri dönemezsem ki dönücem ama her ihtimale karşı yazmak istedim ölüm lü dünya sonuc olarak neler olacagını hic birimiz bilemeyiz sizleri cok ama cok sevdim gercekden bana aile oldunuz bana sırdaş bana sabır oldunuz gercekden zaman nasıl gecti sizlerle anlayamadım ben sizden razıyım allahda sizlerden razı olsun hepinizden gercekden cok ama cok degerlisiniz hakkınızı helal edin nolur eyer bir kusurum varsa affedin eyer kırdıysam üzdüysem verin cahiligime ola bilir hepimiz insan ogluyuz hatasız kul olmaz sonuc olark kırıldık veya kırdıgımız noktalarda oldu ama dedigim gibi benim hepinize hakım hellal hoş olsun sizlerde hakınızı hellal edin
Ve güzel yeni hamişler rabim hayırlı gebelik hayırlı dogumlar ve hayırlı evlat eylesin hepimizin yavrularını rabim evlatlarımızı ailemizi ve tüm sevdiklrrimizi korusun insallah sizleri çok ama çok seviyorum iyki varsınız iyki bir cogunuzu tanıdım🥰😘🥺🙈
😂😂😅🙈Nekadar cok yazmışım k. B nolur ama gercekden duygularım bunlar dökmek istedim sizlerle paylaşmak istedim sizleri çok seviyorum