arzu20 dun bebegim 37+1 sezeryanla dunyaya geldi ama nefes sıkıntısı yasadigi icin hic yanima alamadim.dunden beri küvezde.hortumla oksijen aliyormus.goremiyoruzda.dua edin anneler.basina boyle bisey gelen oldu mu