Medine46 Baş agrısı için önerebileceginiz evde hafifletici bi şey var mı acaba tansiyon falan yok sadece baş agrısı 😵💫
Polenpolen52 Medine46 canım abdest al onun dısında , basını bagla cok sıkmadan , varsa parol ıcebılıyosun ,
ayseyilmaz96 Medine46 imonlu ilik su iç bide başına buz koy canım havlu ile iyi geliyor ben cok zorlanınca patates de sariyorum o ise çok yarıyo
Ksksksk7372 Medine46 aynı durum bende de vardı dün baya kötüydü acile gittim serum taktılar bugün iyiyim birazda daha kaç haftalıksın
[silindi] Medine46 bir kase yoğurta 1 tatlı kaşığı limon sıkıp yiyebilirsin canım birde kafanı ört sıcak tutmaya çalış ben öyle yaptığımda biraz rahatlıyorum
Polenpolen52 Medine46 tabıkı canım hemde ne bas agrısı, şuan 20 haftalıgım daha yenı sankı hafıfledı gıbj
Medine46 Polenpolen52 çok zor yA gerçekten bide ikiz hamileyim sonlarını düşünemiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻