Herkese merhabalar arkadaşlar detaylı ultrasonda öğrendim ki bebeğimin sol böbreği multikistik böbrekmiş sağdaki ise sağlammış beni çapaya konseye yönlendirdi belki amniyosentez yapılabilir profesörler falan bakacaklar bu olayı daha önce yaşayan var mı? Tek böbrekle yaşamanın zorluklarını yaşayan yapılması gerekeni bilen!