Kızlar bebeğim 2 aylık kolik. Asla uyumuyır akşamları ağlama krizleri oluyor ve saatlerce sürüyor. Kullandığım damlalar hiç işe yaramadı. Paranox fitil var. Herkes bu fitilin uyuttuğunu söyledi. 2 gündür kullanıyorum. Kızımda yine 100 de yüz bir etki görmedim. Kendiliğinden yine uyumuyor sürekli sallayıyorum öyle uyuyor. Bu fitili kullanan varmı zararlımı