Selam kızlar yine ben 😂 hadi bilin ben naptım tabiki gebelik testi aldım 😊 belirtim sadece sancı giriyo kasıgıma ne cok umutluyum nede cok umutsuz Rabbim elbet dogru zamanı biliyor bu ay sadece klomen kullandım 3nde yumurtam catlamıstı catladıgı gün ve 2 gun değerlendirebildik olurmu olmazmı Rabbim bilir tabi ki sizce ne zaman yapayım resti gecen ay 17sinde olmustum 😇