MerveEbru Arkadaşlar süt aşırı gaz yapıyor bende Allah affetsin fosur fosur oluyorum 😅😅 laktoz sıkıntısı çeken var mı benim gibi şuan 6+3 üm ve süt bebeğin gelişimi için önemli diye bırakmakta istemiyorum napmam lazım acaba
MD8 MerveEbru Süt bende de hazımsızlık ve kabızlık yapıyor 🥲 o yüzden baştan beri hiç içmedim sayılır, onun yerine kefir, yoğurt, peynir tüketiyorum bol bol. Özellikle probiyotikli kefir tüketebilirsiniz 😊
charlottececi MerveEbru oyle degil. Ben gebelik oncesi de iciyordum. Normal sut cok dokunuyor. Pastorize sut tuketmek zorundasiniz zaten. Doktorum rahatlikla icebilecegimi soyledi. Kullaniyorum ben de ☺️
ipekveatlas sütten olduğuna emin misin canım o haftalarda çooook fazla gaz problemi oluyo yemin ederim ben de çok fenaydım o haftalarda kendime şok oluyodum😂 sonra geçiyoo
MerveEbru ipekveatlas doktoruma sordum da resmen dalga geçti benle gebelikle alakası yok dedi 😅😅😅 ama bence gebelik yüzündendir ya dediğin gibi
ipekveatlas MerveEbru nasıl yokmus kız bi gaz sıkısması bi siskinlik ben ilk aylar 6 aylık hamile gibiydi karnım sonra geçti sükür
Sumiire MerveEbru daha ne istiyon ben nerdeyse hastanelik oluyodum kabızlıktan gaz sorunundan 😂😂 şaka biyana kaşar peyniri de yiyebilirsin doktorum bana öyle demişti
MerveEbru ipekveatlas ayy hadi inşallah benimde öyle olur geçer çünkü dediğin gibi göbeğim önümde gidiyo 😀😀😀😀
ezgi0901 Askiletotomsu laktozsuz canım, sindirimi daha kolay. Normal süt bende gaz ve şişkinlik yapıyordu
Askiletotomsu ezgi0901 anladım bende laktozsuz kullanıyorum da dengenin laktozsuz olduğunu blmiyordumm
Ysgl26 MerveEbru süt içeceksiniz diye bi şart yok ki. Yoğurt yiyin peynir yiyin. Önemli olan kalsiyum almak
ozmus MerveEbru süt hiç içmedim hamileliğim boyunca, kefir içebilirseniz kefir için. İleride doğacak kabızlığa da baya iyi geliyor :)