Smyd yurudugum zaman agrim oluyor genelde o yuzden pek yuruyus vs yapamiuorum... dogum sekli icin ilk farkettigimd acile gitmistim ebe ilerlerse normal dogum olmaz demisti doktoruma her kontrolde hatirlatiyorum sagolsun hic bakmadi bile dogumda bakariz diyor surekli, dogurdum dogurucam zaten sanciyi cektikten sonra sezeryana girmek ne kadar mantikli bilmiuorum. Ama gevmesi icin bir ilac vs yok sanirim bazilari kan sulandirici kullaniyormus siz doktorunuza belirtin mutlaka